Prijave za testiranje na koronavirus i novi Pozivni centar za osobe u samoizolaciji

drive-in

Poštovani korisnici Drive-in usluge testiranja na koronavirus, obavještavamo Vas da je Zavod, unutar online platforme za naručivanje, omogućio plaćanje putem WebPay usluge. Korištenje ove usluge značajno će umanjiti gužve pa ljubazno molimo korisnike da se obavezno naruče za testiranje, a one koji nisu unaprijed platili testiranje da osobnim vozilom ne ulaze u prostor predviđen za drive-in testiranje prije no što obave plaćanje na jednoj od blagajni. Naručiti se možete ovdje: https://prijavnicentar.hr/testiranje/stampar. Zahvaljujemo na razumijevanju.

 

Otvoren je novi Pozivni centar za osobe u samoizolaciji radi unapređenja praćenja osoba koje su bile u kontaktu s osobama oboljelim od koronavirusa, a brojevi telefona su sljedeći:

  • 01 46 96 308

  • 01 55 63 102

  • 01 46 96 315

e-mail: covidinfo@stampar.hr

Radno vrijeme pozivnog centra je sedam dana u tjednu od 8,00 do 20,00 sati.

Radno vrijeme Drive-in testiranja od ponedjeljka do petka od 10.00 do 16.00 sati; subotom od 10.00 do 14.00 sati i nedjeljom od 8.00 do 12.00 sati. 

Kako bi se smanjile gužve za testiranja na koronavirus koje svakim danom postaju sve veće te radi što bolje učinkovitosti provođenja dijagnostike NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ je uveo novi model uzimanja briseva na koronavirus, neovisno o tome obavlja li se testiranje na uputnicu ili uz plaćanje. Nalazi će biti izdani unutar 24 sati.

Narudžbe građana za testiranje na koronavirus primat ćemo putem online platforme, kojoj možete pristupiti na poveznici https://prijavnicentar.hr/testiranje/stampar. Također je moguće naručiti se putem Pozivnog centra.

Starije osobe, koje nemaju pristup internetu ili se ne znaju služiti računalom, molimo da zatraže pomoć članova obitelji i/ili prijatelja. Testiranja se, među ostalim, obavljaju i u COVID ambulantama Grada Zagreba (Dom zdravlja Zagreb-Centar, Dom zdravlja Zagreb-Istok i Dom zdravlja Zagreb-Zapad).

U slučaju poteškoća prilikom prijave na platformu, ljubazno molimo da se obratite našoj službi za podršku na sljedećoj adresi elektronske pošte: it-helpdesk@stampar.hr

Molimo poslovne korisnike da termine testiranja i nadalje zatraže putem adrese elektronske pošte covidtest@stampar.hr, najmanje tri do četiri dana prije željenog termina.

Nadalje, Zavod će svakodnevno dodijeliti 500 termina testiranja (u jednoj je minuti moguće testirati dvije osobe), a građane molimo da koriste model plaćanja internetskim bankarstvom, sukladno podacima na uplatnici za potvrdu bez prijevoda koju mogu dohvatiti ovdje, odnosno sa prijevodom, koju mogu dohvatiti ovdje i da unaprijed ispune obrazac, kako bismo ih mogli povratno izvijestiti o rezultatima testiranja koji mogu pronaći i ovdje

Na online platformu za naručivanje testiranja građana na koronavirus u NZJZ „dr. Andrija Štampar“ dodana je mogućnost online plaćanja karticama putem Monri payment gatewaya Webpay. Korištenjem online plaćanja građani mogu unaprijed platiti testiranje. NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ prvi je omogućio online plaćanje usluge PCR testiranja, kako bismo građanima osigurali epidemiološki što sigurniju zdravstvenu uslugu. Plaćanje se može vršiti Mastercard, Maestro, Visa i Diners karticama. Za potrebe izdavanja R1 računa za sada je i dalje potrebno poslati mail na financije@stampar.hr

Važno! Na uplatnici u rubrici svrha obavezno napišite ime, prezime i adresu osobe koja dolazi na testiranje, a u rubriku Poziv na broj OIB, kako bismo Vam bili u mogućnosti ispostaviti pravovaljani račun.

Ukoliko su popunjeni termini za određeni dan, testiranje će se i dalje moći obaviti u COVID ambulantama pri domovima zdravlja na sljedećim lokacijama:

  • Dom zdravlja Zagreb – Zapad, Prilaz baruna Filipovića 11

  • Dom zdravlja Zagreb - Centar, Avenija Većeslava Holjevca 22

  • Dom zdravlja Zagreb - Istok, Grižanska 4

Molimo poslovne korisnike da termine testiranja i nadalje zatraže putem adrese elektronske pošte covidtest@stampar.hr

Važno:

  • ako sami plaćate testiranje, obavezno je prilikom dolaska pokazati potvrdu banke o izvršenoj uplati;

  • također, plaćanje možete izvršiti i na blagajni Zavoda te je moguće platiti bilo gotovinom, bilo karticom;

  • ako je svrha testiranja put u inozemstvo, molimo da dođete s relevantnom informacijom o valjanosti trajanja testa vezano uz odredišnu državu. 

Postupak testiranja:

  • dođite u potvrđenom terminu

  • obavezno nosite zaštitnu masku

  • ako dolazite uz plaćanje, pokažite potvrdu o uplati i ispunjen obrazac (e-adresu na koju ćemo Vam poslati nalaz te kontakt telefon na kojem ćete biti dostupni epidemiologu u slučaju pozitivnog nalaza) našim djelatnicima u drive-in kontejneru bijele boje koji se nalazi izvan upravne zgrade Zavoda

Cijena testiranja iznosi 500,00 kn, a ukoliko Vam je rezultat potreban na stranom jeziku (molimo da to posebno naglasite prilikom testiranja), potvrdu o provedenom testiranju možete dobiti na engleskom, njemačkom, francuskom, španjolskom ili talijanskom jeziku. Cijena potvrde iznosi 125,00 kuna, a ukupna cijena nalaza i potvrde iznosi 625,00 kn.

Zahvaljujemo na razumijevanju i podsjećamo građane na osnovna tri stupa obrane – nošenje zaštitnih maski, održavanje fizičkog razmaka i higijenu ruku - jer samo odgovorno ponašanje svih pojedinaca može utjecati na suzbijanje širenja koronavirusa!