PCR testiranja - radno vrijeme Drive in-a na Mirogojskoj cesti 16 je od ponedjeljka do subote od 8.00 do 11.00 sati.
Zbog poboljšanja epidemiološke situacije Drive-in Zavoda za PCR testiranje (Mirogojska cesta 16) od ponedjeljka, 6. lipnja 2022. godine tijekom ljetnih mjeseci neće raditi nedjeljom niti blagdanima.
Narudžbe građana za PCR testiranje na koronavirus primaju se putem online platforme, kojoj možete pristupiti na poveznici https://prijavnicentar.hr/hr_HR/testiranje/stampar.
Nalazi PCR testiranja se izdaju unutar 24 sati.
Cijena testiranja iznosi 276,56 kn, a ukoliko Vam je rezultat potreban na stranom jeziku (molimo da to posebno naglasite prilikom testiranja), potvrdu o provedenom testiranju možete dobiti na engleskom, njemačkom, francuskom, španjolskom ili talijanskom jeziku. Cijena potvrde iznosi 125,00 kuna, a ukupna cijena nalaza i potvrde iznosi 401,56 kn.
Starije osobe, koje nemaju pristup Internetu ili se ne znaju služiti računalom, molimo da za prijavu zatraže pomoć članova obitelji i/ili prijatelja. Ukoliko nikako niste u mogućnost sami obaviti online prijavu molimo da za isto kontaktirate Pozivni centar.
U slučaju poteškoća prilikom prijave na platformu, ljubazno molimo da se obratite našoj službi za podršku na sljedećoj adresi elektronske pošte:
Postupak testiranja:
- dođite u potvrđenom terminu;
- obavezno nosite zaštitnu masku;
- ako dolazite uz plaćanje, pokažite potvrdu o uplati i ispunjen obrazac (e-adresu na koju ćemo Vam poslati nalaz te kontakt telefon na kojem ćete biti dostupni epidemiologu u slučaju pozitivnog nalaza) našim djelatnicima u Drive-in kontejneru bijele boje koji se nalazi izvan upravne zgrade Zavoda.
Zahvaljujemo na razumijevanju i podsjećamo građane na osnovna tri stupa obrane – nošenje zaštitnih maski, održavanje fizičkog razmaka i higijenu ruku - jer samo odgovorno ponašanje svih pojedinaca može utjecati na suzbijanje širenja koronavirusa!
Zavod je, unutar online platforme za naručivanje, omogućio plaćanje putem WebPay usluge. Korištenje ove usluge značajno će umanjiti gužve pa ljubazno molimo korisnike da se obavezno naruče za testiranje, a one koji nisu unaprijed platili testiranje da osobnim vozilom ne ulaze u prostor predviđen za Drive-in testiranje prije no što obave plaćanje na jednoj od blagajni.
Građane molimo da koriste model plaćanja internetskim bankarstvom, sukladno podacima na uplatnici za potvrdu bez prijevoda koju mogu dohvatiti ovdje, odnosno s prijevodom, koju mogu dohvatiti ovdje i da unaprijed ispune obrazac, kako bismo ih mogli povratno izvijestiti o rezultatima testiranja koji mogu pronaći i ovdje.
Plaćanje se može vršiti Mastercard, Maestro, Visa i Diners karticama.
Za potrebe izdavanja R1 računa potrebno je poslati zahtjev na adresu elektronske pošte financije@stampar.hr.
Na uplatnici u rubrici svrha obavezno napišite ime, prezime i adresu osobe koja dolazi na testiranje, a u rubriku Poziv na broj OIB, kako bismo Vam bili u mogućnosti ispostaviti pravovaljani račun.
Važno:
ako sami plaćate testiranje, obavezno je prilikom dolaska pokazati potvrdu banke o izvršenoj uplati;
također, plaćanje možete izvršiti i na blagajni Zavoda te je moguće platiti bilo gotovinom, bilo karticom;
ako je svrha testiranja put u inozemstvo, molimo da dođete s relevantnom informacijom o valjanosti trajanja testa vezano uz odredišnu državu.
Molimo poslovne korisnike da termine testiranja i nadalje zatraže putem adrese elektronske pošte covidtest@stampar.hr, najmanje tri do četiri dana prije željenog termina. Također, molimo poslovne korisnike koji žele testiranje platiti predračunom da, uz zahtjev za narudžbu, pošalju sljedeće podatke: naziv, OIB i adresu tvrtke te ime i prezime, datum rođenja, adresu elektronske pošte i mobitel osoba koje se testiraju.
Brojevi telefona Pozivnog centra za osobe u samoizolaciji radi unapređenja praćenja osoba koje su bile u kontaktu s osobama oboljelim od koronavirusa su sljedeći:
- 01 46 96 308, 01 55 63 102, 01 46 96 315
- e-mail: covidinfo@stampar.hr
Putem ovih kanala naručivanja, moguće je naručiti i školsku djecu koja imaju uputnicu liječnika obiteljske medicine. Ljubazno molimo da pripremite sljedeće podatke: ime i prezime djeteta, datum rođenja, OIB, MBO, adresa elektronske pošte, adresa stanovanja.
Ukoliko iz bilo kojeg razloga nećete biti u mogućnosti doći na testiranje, obavezno je otkazivanje termina, kako bi netko drugi mogao doći u navedeno vrijeme.
Radno vrijeme Pozivnog centra je radnim danom od 8.00 do 16.00 sati.
Hrvatski zavod za javno zdravstvo donio je objedinjene revidirane preporuke o prioritetima za testiranje na SARS-CoV-2, postupanju s kontaktima, završetku izolacije i karantene/samoizolacije s osvrtom na osobe koje su preboljele COVID-19 ili su cijepljene. Preporuke su dostupne za preuzimanje u pdf formatu ovdje.